20 April 2024 07:08:54
Navigatie

Inloggen
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Lid worden?

» Klik hier «


Wachtwoord vergeten?
Vraag hier om een nieuw wachtwoord.

Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Omgaan met het forum
admin
Voor de mensen die nieuw zijn of minder ervaring hebben met forums wil ik even een paar pointers geven:

Het discussieforum is verdeeld in hoofdcategorieen.
Binnen deze categorieen hebben we diverse forums aangemaakt, zodat de berichten niet allemaal door elkaar staan. Sommige van deze forums zijn voor iedereen, maar er zijn ook besloten forums. De besloten forums zijn alleen voor bepaalde gebruikersgroepen en zijn dan ook alleen zichbaar voor mensen die er lid van zijn.

Als je een categorie of forum mist, geef het gerust aan. Dat kan via een Prive bericht of op het forum suggesties.

Als je binnen een forum een nieuw onderwerp wil aan snijden, dan maak je een new thread. Een thread is eigenlijk gewoon een onderwerp waarover je wilt discussieren of iets dat je gewoon wilt melden. Zorg in eerste instantie voor een duidelijk onderwerp, net als bij emails. Dit zorgt ervoor dat iedereen zijn weg kan vinden. Denk hierbij aan het volgende:

Als ik een onderwerp zomaar kies, is het niet zo duidelijk als wanneer ik een onderwerp Eten: waar op te letten aanmaak.

Als je een nieuw onderwerp aanmaakt dan komen hierop reacties. De reacties worden geplaatst onder het bericht. Probeer allemaal binnen het onderwerp te blijven. Als je met elkaar merkt dat je van het originele onderwerp afdwaalt, maak gewoon een new thread.

Probeer geen gekke tekens te gebruiken, zoals tremas, puntjes, etc. Het systeem accepteerd dit niet goed.

Als iedereen op deze manier meewerkt, dan houden we de boel overzichtelijk.

Als er iets onduidelijk is of je hebt andere vragen, schroom niet om ze te stellen. Leden van deze site hebben rechts een zwart geprinte naam. Beheerders en Superbeheerders zijn resp. rood en blauw. Dus voor vragen stuur gewoon een Prive bericht of stuur een mailtje. Grin
 
Spring naar forum:

Gebruikers Online
» Gasten online: 1

» Leden online: 0

» Totaal aantal leden: 3
» Nieuwste lid: Marianne

  161,449 unieke bezoeken